torsdag 28. august 2014

Ei utruleg fortelling

I det siste har eg laga illustrasjonar til boka mi, "Garborg og Skou - forskjell på folk" som kjem ut i oktober. På skulen fekk me av og til som oppgåve å teikna det me såg på nokre bilete. Eg set opp illustrasjonane her, men trur ikkje det er mange som utifrå dei ville klara å fortelja om hovudpersonen: Martin Johan Mathiassen Skou. Eg visste det var ein fargerik person då eg starta arbeidet, men blei overraska gong på gong likevel.
Meir om boka og prosessen fram til ferdig bok i midten av oktober,
kan du lesa her




1 kommentar:

  1. De er egentlig mer levende i farger, men passer godt i sorthvitt i boken.
    Må lese om igjen, tenker jeg, før jeg skriver noe særlig om denne boken. Spennende bok, men tar tid å lese. Om man skal få med seg detaljene.
    Menneskene har ikke endret seg mye når det gjelder møte med det om er anderledes og litt ukjent :)
    Klem :)

    SvarSlett

Å leggja ut sine eigne bilete, er nesten som å leggja ut litt av seg sjølv. Likevel: Du er velkomen til å gi tilbakemeldingar i kommentarfeltet. Har du spørsmål om bilete, pris o l, så ta gjerne kontakt: marit.totland@knett.no