tirsdag 5. januar 2021

På plass?

Det er ikkje alltid så lett å finna plassen sin. Heller ikkje mellom sine eigne:


30x40 cm, seld

*

Det kan vera at forma ikkje passer. 
Andre gonger er det innhaldet;


30x30 cm, seld

*





Mens eg arbeidde med dette maleriet dukka eit dikt av Kolbein Falkeid opp i tankane mine. Eller kanskje har orda hans vore der heile tida, og berre stakk seg fram i dag?

Utakt

Jeg har lengtet etter store forsamlinger

å gli fint og selvfølgelig inn i

lik den ene umistelige pappbiten som må til

for at puslespillet skal gå opp.


Lenget etter fellesskapet, flokken,

menigheten som duver i takt

langs kystene av livet, partiet

som flyter gjennom problemene

på en bred av nesten-enighet.


Ja, hele mitt liv

lengtet etter dette som kanskje ikke er: den trygge

tverrstokken mellom hjertene

som mine og andres tanker kan vagle seg på.

uten å flakse med vingene.


Dette. Men støtt

har uroen flakket i mørket  bak brystbeinet mitt

og lokket meg ut under himmelen

hvor nordlyset snor seg i vinternettene

som slanger av is

og ensomhet.

Frå diktsamlinga Vagabondering, Falkeid, 1979.

Dette bildet er seld 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å leggja ut sine eigne bilete, er nesten som å leggja ut litt av seg sjølv. Likevel: Du er velkomen til å gi tilbakemeldingar i kommentarfeltet. Har du spørsmål om bilete, pris o l, så ta gjerne kontakt: marit.totland@knett.no