mandag 5. mai 2014

Som eit fyrlys..

Fyrlysa har hjelpt mang ein kaptein trygt i hamn. Med jamne mellomrom er fyrstasjonar motiv i bileta mine. Eg kjem til å samla dei her framover.

Ryvarden, akryl på lerret i sveveramme i sølv, 50x50 cm, seld

Slåtterøy, akryl på lerret i sveveramme i sølv, 30X40cm, seld

Nei, har du sett, der kom det eit par måkar til som ville vera med på biletet.

Redning 1, 60X80, olje på lerret i sveveramme i sølv, seld
Redning 2, olje på lerret, 60x80 cm i sveveramme i sølv, kr 1000,-

Slåtterøy, 40X50 cm, akryl på lerret i sveveramme i sølv, seld






2 kommentarer:

  1. Nydelige.
    Jeg falt for Slåtterøy i dag, det øverste.
    Har du et par meter vegg til meg?
    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du ser innom!
      Eg har løyst problemet med vegg med å ta eit rom ektsra i bruk som galleri. Ellers kan måken du fall for melda at han allereie er foren vestover, til havet - til ein som er 80 år i dag.

      Slett

Å leggja ut sine eigne bilete, er nesten som å leggja ut litt av seg sjølv. Likevel: Du er velkomen til å gi tilbakemeldingar i kommentarfeltet. Har du spørsmål om bilete, pris o l, så ta gjerne kontakt: marit.totland@knett.no